poniedziałek, 6 maja 2019

Poznaj mnie

Cześć

 Tak jak na innych blogach trzeba o sobie coś napisać. Nie zamierzam pisać tak jak pewna większość społeczeństwa prowadząca blogi. Napiszę ściśle, krótko i na temat. Nazywam się Patrycja Jabłońska, mam 21 lat. Mieszkam z narzeczonym w Łodzi od półtora roku, a jestem ze Zduńskiej Woli. Moim marzeniem jest być aktorką, występować w reklamach/filmach, być modelką i pozować w świetnych ubraniach. Jestem trochę inną dziewczyną/kobietą. Mam na myśli to, że interesuję się bronią, militarną, służbami mundurowymi,wojskiem - czymś groźnym i męskim. Uwielbiam motocykle i bardzo lubię jeździć jak nie ciężko się domyśleć. Uwielbiam jazdę gokartami, mam pistolety, mundury w swojej szafie - też dziwne bo zainteresowania takie są męskie. Mam wiatrówkę i lubię strzelać, chcę zrobić licencję na prywatnego detektywa - no też męska specjalność. Tak w skrócie o mnie. Uwielbiam nosić koszule i marynarki. Pragnę pokazać i udowodnić tu, że kobieta interesująca się męskimi sprawami też może być atrakcyjna i na równi z mężczyzną.Oczywiście interesuję się też kosmetykami, ubraniami, jak ktoś mnie fotografuje jak pewnie większość tu dziewczyn Jestem osobą inną z ciekawymi pasjami. Bardzo dawno temu prowadziłam bloga o zbieraniu autografów i publikowałam je o : tutaj. Mam nadzieję, że będziecie odwiedzać mój niecodzienny blog na którym będą wpisy i ciekawe zdjęcia. Jestem otwarta na wszystkich ludzi.Czekajcie na bardzo ciekawe tematy! Lepsze zdjęcia z lustrzanki zaczną się pojawiać w następnych postach. Tu pokażę jak wyglądam. Do zobaczenia wkrótce.


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na bloga. Zazdroszczę tak wielu zainteresowań. Życzę powodzenia w spełnianiu marzeń. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń